Kindir Forum Indeks Kindir
Kindir har sit eget liv, der ikke kan styres, for hvis det kunne, ville det ikke være Kindir.

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Ny på Kindir

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Kindir Forum Indeks -> PRÆSENTATION
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Jan Erikssøn
Tater

Indmeldt: 22. jun 2010

IndlægSkrevet: 22.jun 11:41 2010    Emne: Ny på Kindir Besvar, med citat

Mit navn er Jan Smile

Jeg er 37 år, rig på sønner da jeg er beriget med hele 3, og jeg har en dejlig kæreste med hvem jeg deler min Asatro.

Blotgrupper eller trossamfund er jeg på nuværende tidspunkt ikke medlem af, men påtænker at melde mig ind i Forn Sidr.

Hidtil har jeg dyrket Asatro selv, fortrinsvis blótet alene, og fundet mig selv og mine rødder i troen.
Efterhånden som årene er gået har jeg mærket et stigende behov for kontakt til frænder der på den ene eller anden måde deler min tro, og min nysgerrighed efter at vide hvordan andre dyrker deres tro, er gradvist vokset. Jeg er på ingen måde fanatisk, men føler en god balance i forhold til at være Asatro.

Nu har jeg fundet vej herind på Kindir, og dermed håber jeg at få udvidet min horisont yderligere.

Skulle nogen af jer have lyst til at vide mere om mig er det bare at spørge, jeg er et åbent menneske. Smile
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Jørgen
Max Mosefund - Administrator

Indmeldt: 10. nov 2004
Geografisk sted: Fredensborg

IndlægSkrevet: 22.jun 12:49 2010    Emne: Besvar, med citat

Velkommen til smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Kenneth fra Hirden
Tater

Indmeldt: 14. aug 2009
Geografisk sted: Bergen

IndlægSkrevet: 1.aug 00:38 2010    Emne: Besvar, med citat

jamen held og lykke i forn fnidder, og hjertelig velkommnen hertil.
hertil hvor dine meninger kan få fri uft, dog ikke uden modsigende argumenter fra dine med debatører Smile
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Kindir Forum Indeks -> PRÆSENTATION Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum